Our purpose, vision and behaviours
Find out about who we are, what we do, and how we work.
Lift aspiration, raise educational achievement for every New Zealander.
Our Vision - Every New Zealander:
- Is strong in their national and cultural identity
- Aspires for themselves and their children to achieve more
- Has the choice and opportunity to be the best they can be
- Is an active participant and citizen in creating a strong civil society
- Is productive, valued and competitive in the world.
New Zealand and New Zealanders lead globally.
- We get the job done
- We are respectful, we listen, we learn
- We back ourselves and others to win
- We work together for maximum impact.
Great results are our bottom line.
Tā Mātou Whāinga
Te hiki ngākau, me te whakapiki mātauranga mo ngā tāngata katoa o Aotearoa.
Tā Mātou Matakite Ngā tāngata katoa o Aotearoa:
- kei te pakari rawa atu a rātou tuakiri whenua kāinga, me a rātou tuakiri tikanga
- e ngākaunui ana mo rātou ake me a rātou tamariki ki te eke ki ngā taumata teitei
- e wātea ana ki a rātou te kōwhiri me ngā huarahi ki te tū hei tāngata pai rawa atu
- he tangata whaiwāhi pai, he kainoho pono e hanga ana i tētahi hāpori kāwanatanga pakari
- e whakanuia ana, e whakarangatira ana, he tāngata rangatira hoki.
Aotearoa me āna kainoho e ārahi ana ki ngā wāhi katoa o te Ao.
Nā te Aha A Mātou Whanonga:
- ka oti a mātou ngā mahi
- he rōpū manaaki, he rōpū whakarongo, he rōpū ako mātou
- ka manawanui ki a mātou, me ētahi ake kia wikitoria
- ka mahi ngātahi mo te tukinga nui tonu.
Ko ngā huanga tino pai a mātou whāinga mutunga.
Last reviewed: Has this been useful? Give us your feedback