Our purpose, vision and behaviours
Find out about who we are, what we do, and how we work.
We shape an education system that delivers equitable and excellent outcomes.
Our Vision - Every New Zealander:
- Is strong in their national and cultural identity
- Aspires for themselves and their children to achieve more
- Has the choice and opportunity to be the best they can be
- Is an active participant and citizen in creating a strong civil society
- Is productive, valued and competitive in the world.
New Zealand and New Zealanders lead globally.
- We get the job done
- We are respectful, we listen, we learn
- We back ourselves and others to win
- We work together for maximum impact.
Great results are our bottom line.
Tā Mātou Whāinga
Ko tō mātou whare mātauranga, he rangatira, he mana taurite ōna huanga.
Tā Mātou Matakite Ngā tāngata katoa o Aotearoa:
- kei te pakari rawa atu a rātou tuakiri whenua kāinga, me a rātou tuakiri tikanga
- e ngākaunui ana mo rātou ake me a rātou tamariki ki te eke ki ngā taumata teitei
- e wātea ana ki a rātou te kōwhiri me ngā huarahi ki te tū hei tāngata pai rawa atu
- he tangata whaiwāhi pai, he kainoho pono e hanga ana i tētahi hāpori kāwanatanga pakari
- e whakanuia ana, e whakarangatira ana, he tāngata rangatira hoki.
Aotearoa me āna kainoho e ārahi ana ki ngā wāhi katoa o te Ao.
Nā te Aha A Mātou Whanonga:
- ka oti a mātou ngā mahi
- he rōpū manaaki, he rōpū whakarongo, he rōpū ako mātou
- ka manawanui ki a mātou, me ētahi ake kia wikitoria
- ka mahi ngātahi mo te tukinga nui tonu.
Ko ngā huanga tino pai a mātou whāinga mutunga.
Last reviewed: Has this been useful? Give us your feedback